شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
۲۵ بازديد

نكات قبل از خريد عطر

ممكن است بسياري از شما براي خريد عطر از فروشگاه ها و يا حتي خريد اينترنتي عطر وسواس داشته باشيد و سعي كنيد با دقت بهترين عطر را خريداري كنيد.در نظر داشته باشيد نحوه نگهداري و استفاده از عطر به اندازه خريد آن بر اساس سليقه و نياز شما مهم است.

 

در اينجا چند نكته مهم در مورد نگهداري و استفاده صحيح از عطر آورده شده است

 

   مرحله اول، نگهداري

دما، رطوبت، نور

براي بسياري از افراد اتفاق افتاده است كه بهترين عطر خود را با نگهداري ناكافي از بين برده اند. بهترين شرايط اين است كه عطر را در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري كنيد.

بنابراين نگهداري از عطر در ماشين به دليل گرما، نگهداري عطر روي ميز دستشويي به خاطر نور و نگهداري از عطر در حمام به دليل حرارت و رطوبت، به هيچ عنوان سفارش نمي‌شود.

 

بهترين مكان براي نگهداري عطر كجاست؟

كمد در دار كه در جاي گرم نباشد بهترين گزينه براي نگهداري عطر است. اگر همچين كمدي نداريد يا هميشه مي خواهيد عطرهايتان در دسترس و روي ميز باشد، عطرهايي را كه زياد استفاده نمي كنيد را با يك جعبه كوچك روي ميز بگذاريد.

 

برخي از برندهاي عطر به مواردي از اين دست توجه كرده اند و عطر را به جاي مقواي نه چندان جذاب در يك قاب محكم و نفيس قرار داده اند كه اگر با همان قاب روي ميز قرار گيرد جلوه زيبايي پيدا مي كند و از خراب شدن آن جلوگيري مي كند.

 

لرزش مداوم و شديد

دومين تصور غلطي كه بيشتر افراد به خصوص خانم ها در مورد نگهداري عطر دارند، حمل عطر در كيف است. وقتي عطر را در كيفي قرار مي‌دهيم كه مدام تكان مي‌خورد، به يك طرف كج مي‌شود و به نازل يا دستگاه پخش عطر ضربه مي‌زند كه در نهايت باعث نشتي يا شل شدن قسمت بالاي عطر مي‌شود.

 

مرحله دوم استفاده صحيح از عطر است:

شايد در مورد استفاده از عطر و نحوه صحيح عطر زدن شنيده باشيد. اما آيا مي دانيد در نهايت چگونه بايد عطر بزنيد؟ عطر را روي كدام قسمت بدن بايد زد؟ آيا بايد عطر را به لباس يا مو نيز زد؟ بعد از زدن عطر روي دست ها بايد آنها را بماليم يا نه؟

m3_g3ge.jpg 

چگونه عطر را اسپري كنيم؟

چيزي كه باعث پخش شدن رايحه مي شود اين است كه مولكول هاي عطر از سطح پوست بلند شده و در هوا پراكنده مي شوند. اما يكي از نكاتي كه در مورد بهترين عطرها وجود دارد اين است كه ماندگاري خوبي روي پوست دارند.

 

براي اينكه عطر بهترين پخش بو را داشته باشد بايد سطح وسيعي از پوست را بپوشاند. بنابراين بهترين راه براي زدن عطر اين است كه عطر را از فاصله خيلي نزديك به پوست نزنيد و شيشه عطر را حداقل 6 تا 20 سانتي متر از سطح پوست قرار دهيد.

 

اين عقيده قديمي كه عطر را فقط بايد در نقاط نبض بدن مانند مچ دست يا گردن استفاده كرد، در زماني صحيح تلقي مي شد كه عطرها تركيبات لازم براي پخش بهتر عطر را نداشتند و اين حركت را باور مي كردند. البته يكي از بهترين نقاط نبض است اما امروزه عطرها تركيبات بسيار پيچيده تري دارند كه به پخش بيشتر عطر شما كمك مي كند و در واقع براي پخش عطر نيازي به استفاده از نبض به تنهايي نيست. عطر را مي توان به قسمت هاي مختلف بدن زد، اما مناطقي كه در معرض هوا قرار دارند، بوي بيشتري مي دهند.

بعد از زدن عطر دست‌ها را به هم نماليد!

دقيقاً مشخص نيست كه اين عادت ناخودآگاه از كجا نشأت مي‌گيرد، اما اين اصلا درست نيست!

 

مالش دست ها باعث اصطكاك و گرما مي شود. اين گرما زياد محسوس نيست اما روي مولكول هاي عطر تاثير مي گذارد و رايحه اصلي عطر را خراب مي كند. در اين فرآيند بيشترين آسيب به نت هاي اوليه و مياني عطر وارد مي شود و حتي از ماندگاري عطر كاسته مي شود. بنابراين بهتر است هر دو دست را خوشبو كنيد و منتظر بمانيد تا مولكول هاي عطر كاملا جذب پوست شوند.

پوست خود را مقداري چرب كنيد!

بهترين عطرها روي پوست هاي مختلف نتايج متفاوتي مي دهند. در تمام اين سال ها فعاليت چاپار آنلاين در زمينه عطر، مي توان گفت بيشترين سوال مشاوران هنگام خريد عطر، ماندگاري عطر است.

 

ماندگاري عطر به عوامل زيادي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها نوع پوست فردي است كه عطر را مصرف مي كند. ماندگاري عطر روي پوست هاي چرب بيشتر است. همانطور كه متخصصان عطر توصيه مي كنند، بدن خود را درست قبل از عطر چرب كنيد.

 

البته كه هيچ كس دوست ندارد بوي عطر خود را با مخلوط كردن آن با بوي كرم يا لوسيون خراب كند. بنابراين برخي از عطرها علاوه بر عطر، لوسيون ها يا مرطوب كننده هاي با همان بوي عطر را نيز دارند. در غير اين صورت مي توانيد از لوسيون كاملا بي بو استفاده كنيد. صبر كنيد تا كرم كاملا جذب بدن شود و سپس عطر را بزنيد.

پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل

‍‍

https://www.pinterest.com/pin/1017250634553590880
https://spark.adobe.com/page/xLUUWRIfj6bd1/
https://sites.google.com/view/akashfras5/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/chaparonline/
https://akashfras5.tumblr.com/
https://www.reddit.com/r/business/comments/r64i51/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84/
https://myspace.com/akashfras5
https://www.goodreads.com/user/show/143551144-dani-sama
https://en.gravatar.com/akashfras5

 

 

۲۵ بازديد

انواع باغات ميوه طراحي و ايجاد باغات جديد

 

1. ماهيت صنعت

ميوه‌كاري يكي از شاخه‌هاي مهم كشاورزي بلغارستان است. اين كشور شرايط مناسبي براي پرورش انواع ميوه دارد.

 

نتايج اقتصادي خوبي از كشت آنها فقط از محصولات با كيفيت بالا بدست مي آيد. ميوه هاي با كيفيت بايد الزامات مختلفي را برآورده كنند - بازار / طعم، رنگ، شكل، اندازه، وزن، بافت، استحكام پوسته /؛ سالم / محتواي مواد مغذي، قندها، اسيدها، ويتامين ها، مواد معدني و فيبر /؛ جهت توليد / براي مصرف تازه، براي كنسرو كردن، براي ذخيره سازي /.

لازمه دستيابي به عملكرد پايدار ميوه هاي سالم با كيفيت بالا، تامين مناسب درختان ميوه با مواد مغذي و همچنين انتخاب مكان مناسب براي استقرار باغات است.

 

2. ماهيت طراحي

از آنجايي كه توليد باغات در كشاورزي زمان زيادي مي برد، زمان مورد توجه ويژه قرار مي گيرد. ما اين فرآيند را به عنوان دنباله اي از تأثيرات بر خاك، ساير اجزاي محيط و محل توليد در طول زمان ارائه مي كنيم. در اصل، كل چرخه توليد و فناوري را پوشش مي دهد. در توليد محصولات زراعي از آماده سازي خاك و نهال درختان ميوه تا برداشت و نگهداري محصولات مي باشد. براي انجام اين گونه فعاليت هاي نسبتا مستقل در كشاورزي، واحدهاي تجاري مناسب نيز مورد نياز است.

از سوي ديگر، طراحي با تصميم گيري مستند براي ايجاد يا اصلاح چيزي در آينده سر و كار دارد. اينها پيشنهادات و نتايج مديريت زمين است. هدف آنها توصيف، طراحي و تغيير هدف و كاربرد قسمت هاي مختلف زمين، شكل، اندازه و روابط بين آنهاست. يكي از نتايج اين فعاليت طرح كاداستر است.

از نظر اقتصادي نيز بايد سرمايه گذاري هاي لازم در نظر گرفته شود. به طور كلي، آنها براي محصولات فشرده بزرگتر هستند و با دور بودن تناوب زراعي افزايش مي يابند. ما در مورد تأسيسات آبرساني، جاده ها، اردوگاه هاي صحرايي صحبت مي كنيم. سرمايه گذاري هاي سرمايه اي نيز متناسب با تغييرات برنامه ريزي شده است. بهتر است از هر چيزي كه وجود دارد استفاده كنيد و نوآوري هاي كم بازده را محدود كنيد. به عنوان مثال، آنها براي گياهان چند ساله كه پس از چند سال ميوه مي دهند، بسيار بزرگ هستند. در كنار موارد كلي، برخي الزامات خاص براي هر گونه مهم است.

پروژه فني براي ايجاد باغ شامل عناصر مهم زير است: اندازه و شكل محله ها، شبكه راه، ترتيب ارقام، سيستم آبياري، نقاط حفاظت از گياهان، سايت براي كلني هاي زنبور عسل، مزرعه و ساختمان هاي مسكوني و غيره. هنگام ايجاد مزرعه، اين عناصر به زمين اعمال مي شوند.

ربع. آنها واحدهاي ساختاري اصلي در باغات بزرگ هستند. مصلحت است كه تنها يك گونه ميوه در يك محله با هم همپوشاني داشته باشد، با انواع داراي دوره نسبتاً مساوي باردهي، گلدهي همزمان و الزامات يكسان براي حفاظت از گياه. در زمين هاي هموار، محله ها معمولاً مستطيل شكل، تا 800 متر طول و تا 300-500 متر عرض هستند.در زمين هاي شيبدار عرض كمتر است (تا 250-300 متر). در مزارع متراكم، محله ها به قطعات تقسيم مي شوند. در سراسر رديف ها، جاده هاي بين بسته اي به فاصله 120-200 متر از هم قرار گرفته اند كه در امتداد آنها محصولات ميوه برداشت شده حمل مي شود.

شبكه راه. به گونه اي طراحي و ساخته شده است كه مانع عملكرد ماشين آلات نشود و در عين حال زمين زيادي را اشغال نكند. در اطراف محله ها جاده ها 8-10 متر و بين قطعات 6-8 متر عرض دارند.

مزارع حفاظتي آنها فقط در مكان هايي ايجاد مي شوند كه در معرض بادهاي قوي هستند. كاشت گونه هاي درختي در آنها مطلوب است كه بيماري ها و آفات مشتركي با گونه هاي ميوه ارائه شده ندارند. در شرايط آبي معمولاً 3-2 رديف صنوبر كاشته مي شود.

سيستم آب پاشي. بسته به روش هاي آبياري انجام مي شود. در آبياري ثقلي، كانال هاي دائمي در امتداد مرزهاي محله ها قرار دارند. كانال هاي موقت معمولاً به موازات كانال هاي معمولي و خندق هاي آبياري موقت در جاده هاي بين پارت ها كشيده مي شود كه آب از آن به داخل شيارها وارد مي شود. در صورت برنامه ريزي براي آبياري باراني يا قطره اي، پروژه جداگانه اي تهيه مي شود. مطلوب است كه خطوط لوله حمل و نقل زيرزميني را قبل از كاشت درختان گذاشته و آنها را يك طرح دقيق در دسترس قرار دهد.

نقاط حفاظت از گياه آنها در نزديكي منابع آب ايجاد مي شوند. خوب است در كنار آنها انبارهايي براي محصولات گياهي و موجودي داشته باشيد.

زمين بازي براي خانواده هاي زنبور عسل. آنها بايد به خوبي توسط خورشيد روشن شوند و در صورت امكان از بادهاي شديد محافظت شوند. آنها در يك الگوي شطرنجي در حدود 600 متر از يكديگر قرار دارند. به ازاي هر 10 دهه 2 تا 3 كندوي عسل در نظر گرفته شده است.

ساختمان هاي تجاري و مسكوني. در كنار جاده هاي اصلي قرار دارند. اينها نقاط جابجايي، انبارهاي كود، محل براي كارگران و ديگران هستند.

https://issuu.com/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

http://www.authorstream.com/akinnahal/

 

 

 

۲۳ بازديد

با خريد مودم ADSL از هر برندي، معمولا شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت، بابت نصب و راه اندازي مودم هم هزينه جداگانه‌اي دريافت مي‌كنند. اما اين نصب و راه اندازي آنقدرها هم كار پيچيده و سختي نيست و با درنظر گرفتن چند مرحله و وارد كردن مقادير صحيح، به سادگي مي‌توان مودم را نصب كرد و اتصال اينترنت را برقرار نمود.

براي اين منظور شايد اين سوال پيش بيايد كه چون هر مودم از برندهاي مختلف داراي تنظيمات نصب و راه اندازي متفاوتي است و به همين خاطر بايد حتما نصب مودم را به نصاب‌هاي متخصص سپرد؟ پاسخ اين سوال در بخش اول آن شايد مثبت باشد، چون تنظيمات نصب هر مودم بسته به برند و مدلي كه دارد، مي‌تواند متفاوت باشد، اما آيا حتما بايد براي نصب يك مودم سراغ متخصصين رفت؟ خير! شكل كلي راه اندازي مودم‌ها در بيشتر از 90 درصد از مراحل شبيه يكديگر است.

اما هميشه خريد مودم تي پي لينك در جهان به خصوص در ايران طرفدار بيشتري نسبت به ديگر برندهاي مودم دارد و كانفيگ مودم تي پي لينك نيز به مراتب راحتر از باقي برندهاست.

 

تنظيم مودم هاي TP-Link

 

در ادامه اين مقاله قصد داريم، نحوه تنظيم مودم هاي TP-Link يا به عبارتي كانفيگ مودم TP-Link را با هم مرور كنيم. براي تنظيم مودم هاي TP-Link به طور كلي با دو حالت در صفحه مديريت مودم مواجه مي‌شويم؛ حالت اول صفحه مديريت مودم‌هاي جديدتر تي پي لينك است كه مشخصا فرمور به روزتري دارند به همين خاطر صفحه مديريتشان كاربرپسندتر است و حالت دوم صفحه قديمي مودم‌هاي تي پي لينك است كه شايد فقط مقداري گرافيك پايين‌تري باشد و نسبت به صفحه مديريت جديد، مكان قرارگيري منوهايش تفاوت كند اما در مجموع روند كانفيگ مودم TP-Link به همين شكلي است كه به آن پرداخته مي‌شود.

 

 

نصب فيزيكي مودم TP-Link

مودم TP-Link

مرحله اول: مودم‌هاي ADSL همانطور كه مي‌دانيد براي برقراري اتصال اينترنت به خط تلفن احتياج دارند، پس در ابتدا شما در كنار مودم تي پي لينك خود، نياز به يك خط تلفن داريد. براي نصب اوليه مودم بايد كابل تلفني كه از ديوار آمده است را ابتدا به يك اسپليتر DSL متصل كنيد. اين قطعه توانايي جداسازي سيگنال‌هاي تلفن و ADSL را دارد و باعث مي‌شود كه اين دو سيگنال با هم تداخل پيدا نكنند و باعث ايجاد نويز نشوند.

 

مرحله دوم: سپس بايد كابل خروجي از اسپيلتر را به پورت RJ-11 يا همان پورت DSL مودم متصل كنيد. اين پورت معمولابر روي مودم رنگي سفيد رنگ دارد و به همين خاطر نسبت به پورت‌هاي شبكه كه معمولا رنگ زرد دارند، پيدا كردنش بسيار ساده است.

 

مرحله سوم: كابل برق مودم را به پشت مودم متصل كنيد و آن را به برق بزنيد و سپس مودم را روشن نماييد. پس از روشن كردن مودم نياز است كه چك كنيد حداقل دو يا سه چراغ LED مودم كه مربوط به چراغ پاور، چراغ خط تلفن و چراغ واي فاي است روشن شده و ثابت بمانند. البته ممكن است در بعضي از مودم‌ها، بعد از روشن كردن اوليه، واي فاي به طور پيش فرض غيرفعال باشد و به طبع چراغ آن نيز خاموش بماند.

 

مرحله چهارم: حالا نياز است كه مودم را به كامپيوتر خود متصل كنيد. براي اين كار دو راه پيش رو داريد، اول مي‌توانيد به وسيله يك كابل شبكه مودم را به كامپيوتر متصل كنيد. راه دوم نيز اتصال مودم به كامپيوتر به وسيله واي فاي (در صورت فعال بودن واي فاي به صورت پيش فرض) و در واقع به صورت بدون سيم است. براي اين كار، بعد از روشن شدن مودم، بايد دنبال ليبلي كه بر روي آن چسبيده بگرديد. بر روي اين ليبل هم نام واي فاي كه معمولا به صورت SSID:TP_Link_XXXX است نمايش داده شده و هم در كنار آن Wireless Password نوشته شده است كه به شما اجازه مي‌دهد مودم را به صورت وايرلس به كامپيوتر متصل كنيد.

 

 

در اينجا به طور مثال تنظيمات مودم TD-W9970 تي پي لينك بيان شده كه ممكن است در بعضي از مدل‌هاي ديگر اين تنظيمات مقداري متفاوت باشند كه به آن‌ها هم اشاره شده اما روش كلي به همين گونه است.

 بعد از اتصال مودم به كامپيوتر بايد يك مرورگر وب مانند گوگل كروم، فايرفاكس و ... باز نماييد و در آدرس بار آن، يكي از آدرس‌هاي tplinkmodem.net، 192.168.1.1 يا 192.168.0.1 را وارد كنيد تا وارد صفحه مديريت مودم شويد. اگر آدرس tplinkmodem.net شما را به صفحه مديريت مودم هدايت نكرد و براي استفاده از آدرس‌هاي 192.168.1.1 و ... نيز به مشكل برخورديد، براي پيدا كردن آدرس صحيح به روش زير عمل كنيد:

• استارت ويندوز خود را باز نموده و عبارت CMD را جستجو كرده و Command Prompt را انتخاب كنيد.

• در صفحه CMD كه باز شده است عبارت ipconfig را تايپ نموده و اينتر بزنيد.

• سپس مقادير مختلفي نمايش داده مي‌شود كه عبارت آخر يعني Default Gateway همان آدرس وارد شدن به صفحه مديريت مودم است.

بعد از نمايش صفحه ورود به مديريت مودم، در اين مدل 9970 كه به عنوان مثال از آن استفاده شده است، در ابتدا از شما خواسته مي‌شود كه پسورد جديدي براي ورود به صفحه مديريت انتخاب كنيد و سپس بعد از انتخاب پسورد جديد بر روي Let’s get started كليك كنيد تا روند تنظيم مودم آغاز گردد. اما در بسياري از مدل‌هاي ديگر شما در اين صفحه ورود نياز به نام كاربري و رمز عبور داريد كه مي‌توانيد از كلمه admin براي هر دوي آنها استفاده كنيد و وارد تنظيمات آن شويد.

 

Setup Wizard

در بسياري از مدل‌ها بعد از وارد شدن به تنظيمات مودم براي اولين بار، Setup Wizard شما را در تنظيم مودم ياري مي‌كند. اين قسمت در مودم هاي تي پي لينك ممكن است با نام‌هاي Quick Setup، Quick Start يا Quick Installation شناخته ‌شود كه نيازمند حداقل تنظيمات براي دسترسي به اتصال اينترنت است.

بعد از وارد شدن به Quick Setup معمولا اولين چيزي كه از شما خواسته مي‌شود، انتخاب منطقه زماني است كه بايد ايران را انتخاب كنيد. سپس بر روي Next كيلك كنيد.

در قسمت بعدي ممكن است از شما خواسته شود نام شركت ارائه دهنده اينترنت خود را انتخاب كنيد كه در ايران بايد Other را انتخاب كنيد. در بعضي از مدل‌ها هم اين قسمت وجود ندارد و مستقيما به قسما انتخاب نوع اتصال به اينترنت هدايت مي‌شويد كه در آنجا مي‌توانيد گزينه‌هايي مانند Bridge، PPPoE/PPPoA و ... را انتخاب نماييد. انتخاب گزينه Bridge سختي‌ها و پيچيدگي‌هاي زيادي دارد به همين خاطر هميشه توصيه مي‌شود كه گزينه PPPoE/PPPoA را براي نوع اتصال به اينترنت انتخاب كنيد.

 

ايجاد برقراري ارتباط مودم ADSL با شركت ارائه دهنده اينترنت

 

اين قسمت از تنظيمات يكي از مهمترين بخش‌هاي تنظيم مودم هاي TP-Link است چون برقراري صحيح اتصال اينترنت به اين قسمت بستگي دارد. بعد از انتخاب PPPoE/PPPoA بر روي Next كليك كنيد. انتخاب اين نوع اتصال اينترنت نيازمند وارد كردن 4 مقدار است. دو مقدار اول مربوط به يوزرنيم و پسوردي است كه از جانب شركت ارائه دهنده اينترنت در اختيار شما قرار مي‌گيرد و دو مقدار دوم مربوط به VCP و VCI است.

 

نحوه بدست آوردن VPI و VCI

 

اين دو مقدار ممكن است در هر استاني متفاوت باشد. مقدار VCP و VCI در تهران معمولا صفر و 35 است اما گاهي اوقات صفر و 100 يا 8 و 81 هم مي‌تواند باشد. اما براي اطمينان از مقادير صحيح VCP و VCI حتما بايد با شركت ارائه دهنده اينترنت خود تماس بگيريد و مقادير آن‌ها را مستقيما دريافت و يادداشت نماييد. بعد از وارد كردن تمام مقادير بر روي Next كليك كنيد.

 

تنظيم SSID و رمز

اين قسمت از تنظيم مودم هاي TP-Link مربوط به تنظيم واي فاي مودم شما است. البته اين گزينه تنها در زماني فعال است كه مودم شما از نوع مودم روتر باشد كه بيشتر مودم‌هاي امروزي در واقع مودم روتر هستند و از اين بابت جاي نگراني نيست. در اين قسمت شما بايد نام واي فاي را در كادر SSID يا Network name وارد كنيد كه به وسيله اين نام بعدا شما خواهيد توانست واي فاي مودم را از بين ساير مودم‌ها تشخيص دهيد و به آن متصل شود.

 

 

تغيير رمز ورود به صفحه تنظيم مودم ADSL

 

بهتر است يوزرنيم و پسورد ورود به تنظيمات مودم را تغيير دهيد. چون مقادير پيش فرض اين دو باعث مي‌شود هر كسي كه به نحوي به مودم شما دسترسي پيدا كند، توانايي تغيير اطلاعات آن را نيز داشته باشد. براي اين كار بايد با توجه به مدل مودم خود از يكي از مسيرهاي زير به قسمتي كه توانايي تغيير رمز و پسور را داريد، دست پيدا مي‌كنيد:

Advanced > System Tools > Administration

System Tools > Password

Maintenance > Administration

System Tools > Manage Control

Management > Access Control > Passwords

Advanced > System Tools > Administration

Status > Security

System Tools > Password

Management > User Management

 

در اين مقاله به تنظيم مودم هاي TP-Link از صفر تا صد پرداختيم و توانستيم كه تنظيمات يك مودم را از اولين لحظه‌اي كه خريداري مي‌كنيم تا زماني كه اتصال اينترنت در آن برقرار مي‌شود، با هم مرور و بررسي كنيم.

منبع:ديجي رو

 

۲۵ بازديد

آيا مي دانيد كه سئو سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با سايت هاي سئوي شركت ها و غير فروشگاهي دارد؟ از طراحي قالب گرفته تا نحوه ساخت لينك و اهداف كلي بهينه سازي ، تفاوت هاي اساسي در فروشگاه هاي آنلاين وجود دارد كه بايد به آنها توجه شود. هاريكا سئو بهترين سئو كار سايت فروشگاهي ميباشد.

اين نوع وب سايت ها با هدف فروش و ارائه محصولات به مشتريان طراحي و ساخته شده اند ، بنابراين براي معرفي دقيق محصول ، دسته بندي محصولات ، سيستم هاي پرداخت آنلاين حرفه اي ، قابليت انتخاب چند محصول در يك سبد خريد و بالا به ساختار مناسب نياز داريد. سرعت در پردازش و بارگذاري اطلاعات را داشته باشيد.

سئو و بهبود فروشگاه آنلاين شاخه اي از بهينه سازي سايت است كه بر افزايش سود و درآمد حاصل از فروش مستقيم كالا به مخاطب تأثير مثبت دارد و بايد توسط سئو هاي مجرب انجام شود.

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

در يك دسته بندي كلي ، وب سايت ها را مي توان به دو دسته فروشگاهي و غيرفروشي تقسيم كرد. در اين حالت ، سايت هاي معمولي گروهي هستند كه به منظور غير از فروش آنلاين و در مقابل فروشگاه هاي آنلاين با هدف فروش مستقيم محصول و دريافت پرداخت آنلاين از مشتري طراحي شده اند.

يك تفاوت عمده بين اين دو كلمات كليدي سئو آنها است. وب سايت هاي معمولي معمولاً براي يك عبارت خاص بهينه سازي شده اند ، اما سئوي فروشگاه اينترنتي به دليل تعدد محصولات و تنوع دسته ها روي عبارت خاصي تمركز نمي كند. از سوي ديگر ، در سايت هاي غيرفروشي ، تلاشي براي تبليغ صفحه اول وب سايت در گوگل است ، در حالي كه در فروشگاه آنلاين ، همه محصولات بايد در رتبه بندي مناسب گوگل قرار بگيرند.

اگر در شرايط عادي سئو را يك فرآيند دشوار و وقت گير بدانيم ، سئوي فروشگاه اينترنتي ده ها برابر مشكلتر و زمان بر خواهد بود و تفاوت آنها به دليل ساختار و طراحي متفاوت غيرقابل انكار است.

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگا

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگاه اينترنتي

با توجه به تفاوت هاي اساسي كه بين سايت هاي فروشگاهي و ساير وب سايت ها مشاهده مي كنيم ، طبيعتاً سئو و اقدامات بهينه سازي براي فروشگاه هاي آنلاين متفاوت انجام مي شود. مهمترين مراحل در بهينه سازي سايت هاي فروشگاهي در زير شرح داده خواهد شد كه عدم وجود هر كدام منجر به نقص در وب سايت فروشگاهي مي شود و در واقع تأثير منفي بر رتبه و اعتبار آن خواهد داشت.

سئو قالب فروشگاه اينترنتي

قسمت اول سئو قالب فروشگاه آنلاين است كه بايد با دقت انجام شود. پس از طراحي فروشگاه آنلاين (كه بايد توسط طراح متخصص انجام شود) ، هدف كاهش خطاهاي احتمالي در كدگذاري قالب سايت است.

كاهش حجم و فشرده سازي تمام كدهاي مورد استفاده در فروشگاه اينترنتي باعث افزايش سرعت و بهبود عملكرد آن مي شود. در بسياري از موارد سايت هاي فروشگاهي را مشاهده كرده ايم كه به اين نكته توجه نكرده اند و تأثير منفي آن بر كاهش رضايت كاربران و در نتيجه كاهش رتبه سايت مشهود است.

ايجاد ناحيه كاربري

طراحي ناحيه كاربري بهينه شده براي فروشگاه اينترنتي اهميت زيادي دارد. بايد ناحيه اي براي كاربران و مشتريان فراهم شود كه بتوانند اقدام به خريد ، مقايسه محصول و واريز وجه شوند و همچنين در صورت لزوم انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند. ايجاد ناحيه كاربري موجب افزايش مشتريان وفادار مي گردد و درعين حال امنيت و اعتماد مشتري از خريد را افزايش خواهد داد.

دسته بندي محصولات

يكي از مواردي كه در سئو فروشگاه اينترنتي تاثير پررنگي دارد سيستم دسته بندي محصولات است. اين مسئله دو مزيت دارد. اول اينكه ساختار منظم و دسته بندي محصولات هم خانواده مي تواند به مسيريابي مطلوب كاربر در سايت كمك نمايد و ثانيا ، گوگل و ربات هاي جستجوگر گوگل ارتباط ميان اجزا و محصولات سايت را بهتر درك مي كنند و در رتبه بندي لحاظ خواهند كرد.

سئو تصاوير فروشگاه اينترنتي

تصاوير حجم زيادي از پايگاه هاي داده سايت فروشگاه را اشغال مي كنند. معمولاً بين 3 تا 5 تصوير از يك محصول در وب سايت بارگذاري مي شود و اگر تصاوير به درستي سئو نباشند ، علاوه بر افزايش حجم داده ها ، باعث كاهش سرعت سايت و نارضايتي مشتري مي شود.

سئو تصاوير به معناي كاهش اندازه هر تصوير با نرم افزارهاي تخصصي و افزودن برچسب هاي توصيف به شيوه صحيح و م inثر در رتبه بندي تصاوير در موتورهاي جستجو است.

اگر از كليپ هاي ويدئويي و ويديويي براي معرفي محصولات استفاده مي شود ، بايد همين كار را انجام دهيد و فايل مربوطه فشرده و بهينه سازي شود.

قابليت مقايسه محصولات و معرفي محصولات مشابه

يكي از بخش هايي كه در فروشگاه هاي اينترنتي اهميت دارد ايجاد ابزار و قابليت مقايسه محصولات است كه علاوه بر بهبود سئو موجب رضايت مشتريان و افزايش شانس فروش محصولات مي گردد. مقايسه و معرفي محصولات مشابه نيز مي تواند در قصد خريد مشتري تاثيرگذار باشد.

سيستم پرداخت آسان

طراحي و بهينه سازي سيستم پرداخت آنلاين كه دسترسي آسان را براي كاربر فراهم نمايد موجب سودآوري هرچه بيشتر فروشگاه اينترنتي مي شود كه يك سئوكار باتجربه بايد نگاهي ويژه به آن داشته باشد. به طور كلي تمامي اجزا سايت هاي فروشگاهي در جذب مخاطب بيشتر نقش ويژه اي را ايفا مي كنند.

پيشنهادات ويژه

در سئو فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه كرد كه هدف مالك فروشگاه افزايش فروش است پس بايد به مخاطب در حين خريد يك محصول پيشنهادات ديگري نيز ارائه شود ، همچنين پيشنهادات ويژه شامل تخفيف هاي دوره اي يا ايجاد سيستمي براي ارسال پروموشن به مشتريان سابق مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت هاي فروشگاهي داشته باشد.

https://www.cplusplus.com/user/EricaBass7/
https://8tracks.com/ericabass7
http://www.escortpicture.com/EricaBass7
https://weheartit.com/EricaBass7
https://www.intensedebate.com/people/EricaBass7g
http://www.authorstream.com/EricaBass7/
https://gab.com/EricaBass7
https://www.f6s.com/erica-bass
https://letterboxd.com/EricaBass7/