یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
۲۳ بازديد

حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

از جمله حفاظ‌هايي كه براي نوع ها درب‌ استفاده مي شود، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نام دارد. از اين نوع حفاظ، اكثراً جلوي درب مغازه‌ها، شركت‌ها و يا آپارتمان‌ها بكار مي رود. با توجه به اينكه ساختار اين نوع از حفاظ، نسبت به ساير حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر مي‌آيد، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد. با اين‌حال از آنجايي كه حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بايد مستحكم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شكل پروفيل ساخته مي شود، ضمن اينكه درون پروفيل‌ها را از طرح و شكل‌هاي عمودي و افقي پر مي‌كنند تا مقاومت درب افزايش يابد. در ادامه قصد داريم در خصوص موارد مرتبط با اين درب صحبت كنيم و توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد به تازگي از آن استفاده نماييد، اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

همانطور كه در بالا عرض كرديم، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي حفاظ درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، حسن هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين حسن‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

مزيت حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

البته انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/273899/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87?new=1

https://zenwriting.net/apyvl0g8gu

https://postheaven.net/ozam4rgnra

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23414505

https://www.fitpa.co.za/activity/p/482330/

https://www.pawer.global/activity/p/285072/

https://mundoalbiceleste.com/activity/p/1615054/

https://www.pedicure.com/activity/p/439748/

https://uceda.org/activity/p/366637/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/936732/

https://checkpointforarts.com/activity/p/677327/

 

۲۱ بازديد

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

۲۱ بازديد

اجزاي تشكيل دهنده لنزها در دوربين مدار بسته

 

يك لنز دوربين مدار بسته  به طور كلي از سه قسمت تشكيل شده است:

  • اجزا نوري
  • ديافراگم قابل تغيير
  • سيستم اتصال دهند? لنز به دوربين

اجزاي نوري لنز

اجزا نوري لنز، اجزايي هستند كه همگي داخل يك سيلندر قرار گرفته اند و هركدام وظايف خاصي را در مسير عبور نور انجام مي دهند. اجزاي داخل تصوير را بزرگ و كوچك مي كنند و در ضمن هر كجا شعاع نور كج شده باشد تصحيح نوري انجام داده و پراكندگي نور را اصلاح مي كنند. برزگنمايي به عقب يا جلو باعث حركت دادن يك قسمت مشخص از لنز مي شود كه با تغيير فاصل? كانوني اندازه تصوير و ميدان ديد نيز تغيير مي كند. شعاع نور قبل از رسيدن به دوربين به خاطر عبور از عدسي هاي مختلف و پراكندگي به طور كامل به دوربين نمي رسد و به همين دليل تا به حال لنزي ساخته نشده است كه كل نور را به دوربين برساند و بنابراين مسايل نورپردازي بسيار مهم مي باشد.

ديافراگم

براي كنترل مقدار نور عبوري از لنز چندين صفحه فلزي كدر به گونه اي آرايش يافته اند كه به وسيله تغيير حلقه تنظيم مي تواند روزن? مركزي بين خود را بزرگ و كوچك كنند. در كنترل خودكار، فرمان باز يا بسته شدن را يك چشم الكترونيكي صادر مي كند. عملكرد اين قسمت به نحوي است كه در روشني زياد صفحات فلزي درهم فرو رونده و از شدت نور زياد جلوگيري مي كنند و برعكس در زماني كه نور به حد كافي نباشد بازتر مي شوند تا تصوير مطلوب فراهم شود. اندازه باز شدن ديافراگم مطابق يك سري اعداد كه مقدار نور مجاز را تعيين شود، F22 تا F1.4، مشخص مي كند.

 بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

لنزهاي خودكار

در اين نوع لنزها مقدار باز و بسته شدن ديافراگم لنز متناسب با شرايط محيط به صورت خودكار تنظيم مي شود تا روشنايي بدست آمده از دوربين در يك حد متعالي قرار بگيرد. لنزهاي با تنظيم دستي براي مكان هايي مناسب هستند كه تغييرات روشنايي در محيط تقريباً اتفاق نمي افتد. در لنزهاي خودكار دو نوع عملكرد براي باز يا بسته شدن خودكار لنز وجود دارد. در نوع اول متناسب با سيگنال ويدئويي ورودي و در نوع دوم متناسب با تغيير در ولتاژ DC فرستاده شده به لنز كه توسط پروسسوري در دوربين تعيين مي شود انجام مي پذيرد. در مقايس? قيمتي، لنزهاي خودكار نوع DC ارزان تر هستند.

سيستم اتصال لنز دوربين

براي اتصال لنز به دوربين نياز است تا از نگه دارنده هاي لنز استفاده شود، در صورتي كه نگه دارند? موجود براي يك لنز خاص با ويژگي هاي دوربين همخواني نداشته باشد نمي توان از آن لنز در دوربين مورد نظر استفاده نمود. انواع مختلفي از نگه دارنده هاي  لنز دوربين وجود دارند كه متعارف ترين آنها نوع C و CS مي باشند. نوع C و CS از نظر نحو? عملكرد و قطر مانند يكديگر هستند و تنها تفاوت آنها فاصل? بين سطح خارجي آن و حسگر دوربين است كه در نوع C برابر ??/???  ميلي متر و در نوع CS برابر ??/? ميلي متر است. نوع CS نسبت به مدل C ابعاد كوچكتري دارد اما مهمترين مزيت نوع C را مي توان در اين دانست كه حلقه هاي فاصله دهنده براي تغيير نوع نصب لنز به CS در دسترس هستند و اين در حالي است كه لنز CS را نمي توان به يك نگه دارند? نوع C متصل كرد.

  

نحوه انتخاب لنز در دوربين مدار بسته

 

مدل دوربين مدار بسته، فاصل? دوربين تا هدف، نوسانات نور محيط، نياز به بزرگنمايي، هزينه لنز و غيره، مي تواند در انتخاب يك لنز براي دوربين مدار بسته مؤثر باشد. تعيين لنز برابر با تعيين ميدان ديد است و اين انتخاب يكي از حياتي ترين انتخاب ها در طراحي سيستم هاي حفاظت تصويري است. با انتخاب يك لنز نزديك بين يا زاويه باز مي توان اشيا نزديك به دوربين و با انتخاب يك لنز دوربين يا زاوي? بسته، اشياي دورتر به دوربين را راحت تر ديد.

هزين? لنزهايي كه شماره يكسان ولي مارك هاي مختلفي دارند نيز بسيار متفاوت است و حتي ممكن است تا چهار برابر بيش تر باشد.

اگر نياز به مشاهد? تصوير يك فضاي كوچك، مانند يك اتاق ?? تا ?? متري باشد، بهتر است از لنز ?/? ميلي متر يا چهار استفاده شود، زيرا نياز به عمق ديد زيادي وجود ندارد و زاوي? ديد بالا در حدود ??? درجه مهم است و اگر نياز به تصويري در فاصل? ?? متري دوربين باشد، بهتر است از لنز ?-?? يا ?-?? ميلي متر استفاده نمود. يعني هر چه شماره لنز بزرگتر باشد، فواصل دورتر را بهتر نمايش مي دهد و از طرفي زاوي? ديد آن كم تر مي شود و برعكس هر چه شماره لنز كوچك تر مي شود، زاوي? ديد بيش تر و عمق ديد كمتر خواهد شد.

اگر دوربين مدار بسته در محيط بيروني نصب شود، با توجه به كم و زياد شدن نور طبيعي در ساعات مختلف روز، بايد از لنز با تنظيم ديافراگم خودكار استفاده نمود. اين لنزها شدت نور ورودي دوربين را كنترل مي كنند و اگر اين دوربين در محيط داخلي با نور ثابت به كار گرفته شود، مي توان از لنزهاي معمولي كه به صورت دستي تنظيم مي شوند، استفاده كرد. چنانچه نياز به بزرگنمايي تصوير باشد، بايد از لنزهاي موتور دار استفاده نمود، اين لنزها مي توانند تا ??-?? -??-?? برابر تصوير را بزرگ كنند، اين بزرگنمايي به صورت ديجيتال نيست و در نتيجه از كيفيت تصوير كم نمي شود.

در لنزهاي متغير هر چه فاصل? كانوني لنز بالاتر رود تصوير بدست آمده با بزرگنمايي بيشتري خواهد بود و هر چه كم تر شود، عمق ميدان ديد كم تر خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته 

وقتي از دوربين هاي با وضوح بالا استفاده مي شود، بايد لنزي بكار رود كه قابليت انعكاس تصاوير با كيفيت بالا را روي حسگر دوربين داشته باشد. در واقع تفاوت عمد? لنزهاي معمولي كه در سيستم هاي مدار بسته استفاده مي شود با لنزهاي مگاپيكسل در كيفيت شيشه به كار رفته است.

نتيجه:

انتخاب لنز مناسب مستلزم اين است كه محل مورد نظر براي نصب دوربين، شرايط نصب دوربين و مقدار زاويه و محدوده اي كه لازم است توسط دوربين ديده شود مشخص شود. در انتخاب لنز مناسب براي دوربين رعايت نكات زير مي تواند مفيد واقع شود:

  • استفاده از لنز هاي زاويه باز اگر چه زاوي? ديد بيش تري را مي دهد اما سوژه هاي تحت نظارت كوچك تر از انداز? واقعي به دست مي آيند.
  • لنز هاي استاندارد تصاوير بزرگ تري از موضوعات مي دهند اما زاوي? ديد آنها كوچك تر است.
  • در اتاق هاي كوچك جهت كاهش نقاط كور دوربين بهتر است از لنزهاي زاويه باز استفاده شود.
  • در صورت استفاده از لنزهاي زاويه باز، در صورتي كه نياز باشد تا سوژه ها نيز با دقت بيشتري ديده شوند بهتر است كه از دوربين هاي ديگر به صورت تركيب با دوربين لنز زاويه باز استفاده شود.

 

 

۳۲ بازديد

قطع جريان برق اصلي

قطع جريان برق ورودي سيستم آسانسور نمي تواند به تنهايي باعث از كار افتادن آسانسور شود. چرا كه همه آسانسورهاي امروزي مجهز به باطري هاي پشتيبان هستند. اگر برق ورودي بصورت ناگهاني قطع شود، باطري وارد مدار شده و آسانسور را به نزديك ترين طبقه خواهد رساند. سپس پس از توقف در طبقه مد نظر، آسانسور تا وصل شدن دوباره جريان برق و در  صورت آسيب نديدن قسمت هاي الكتريكي يا مكانيكي آن، دوباره راه خواهد افتاد. بطور كلي از عوامل الكتريكي كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، مي توان موارد زير را ليست كرد:

  • نوسان بالاي برق ورودي
  • قطع كامل برق ورودي سيستم آسانسور
  • نبود باطري پشتيبان
  • دوفاز شدن برق آسانسور
  • تك فاز شدن برق آسانسور
  • تداخل فركانس بالاي برق ورودي
  • استفاده اشتباه مسافران از آسانسور

استفاده اشتباه هميشه به معني خراب شدن آسانسور نيست. به عنوان مثال سوار شدن بيش از اندازه ظرفيت آسانسور باعث مي شود كه آسانسور به طور كلي حركت نكند و با به صدا در آوردن صداي بوق در كابين آسانسور، ظرفيت غيرمجاز را به مسافران هشدار  دهد. بعضي از موارد استفاده اشتباه از آسانسور كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود عبارتند از:

  • دستكاري و خراب كاري عمدي در بعضي از بخش هاي آسانسور همچون شستي هاي احضار انواع كابين آسانسور
  • ظرفيت غيرمجاز در كابين آسانسور
  • فشردن كليد درب طبقات آسانسور هنگام حركت آسانسور
  • وجود مانع روبروي سنسور درب
  • وقوع مشكل هاي الكترو مكانيكي در سيستم آسانسور

همانطور كه در ابتدا بيان شد، آسانسور يك سيستم الكترومكانيكي است. قطعات بسياري در آسانسور وجود دارد كه خرابي در هركدام امكان دارد باعث از كار افتادن آسانسور شود. خرابي هاي شايع در آسانسور مربوط به خرابي درب آسانسور و خرابي موتور آسانسور است.  بعضي از عللي كه در قسمت الكترومكانيكي آسانسور باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، عبارت است از:

  • خريد قطعات آسانسور بي كيفيت
  • خارج شدن آسانسور از تراز طبقات
  • معيوب شدن كفشك آسانسور
  • فعال شدن حد بالا و پايين
  • پيچش تجهيزات آويزان همچون سيم بكسل آسانسور و تراول كابل آسانسور
  • نصب آسانسور در شركت هاي نامعتبر
  • فعال شدن ترمز آسانسور
  • تنظيم اشتباه ميكروسوئيچ هاي ايمني و فعال شدن آن ها
  • اشتباه در مراحل نصب آسانسور
  • خارج شدن كابين از ريل راهنماي آسانسور
  • تنظيم اشتباه براكت ريل آسانسور
  • عدم تنظيم تنظيمات كنترلي تابلو فرمان آسانسور
  • عدم سرويس و نگهداري آسانسور با آسانسور مانا   https://asansormana.com/
  • مشكل فني در موتور آسانسور
  • توان موتور آسانسور و فرمول  هاي محاسبه  آن

در صورت از كار افتادن آسانسور چه اتفاقي رخ خواهد داد؟

سه حالت كلي را در استفاده از آسانسور مي توان قيد كرد:

  • خالي بودن كابين آسانسور
  • حضور مسافر در كابين
  • حضور تعميركار براي سرويس آسانسور

همه موارد بالا در بدبينانه ترين حالت ممكن، احتمال رخ دادن دارد. اما بايد دانست بيشترين حوادثي كه هنگام از كار افتادن آسانسور براي افراد محبوس در كابين رخ مي دهد، مربوط به تلاش آن ها براي خروج از كابين متوقف شده ميان طبقات آسانسور است. همين موضوع گاها باعث آسيب هاي شديد و غيرجبراني به اين افراد شده است.

پيشگيري از خرابي و از كار افتادن آسانسور

  • عدم كار غير ضروري در ارتفاع توسط تعميركاران
  •  آسانسور مانا و مونتاژ قطعات در ارتفاع پايين توسط تعميركار
  • پيشگيري از ورود افراد متفرقه به موتورخانه آسانسور
  • افزايش اطلاعات عمومي افراد در مورد استفاده صحيح از سيستم آسانسور
  • سرويس به موقع آسانسور
  • نوسازي آسانسورهاي قديمي
  • خريد قطعات با كيفيت از فروشگاه  آنلاين آسانسور
  • استفاده از باطري پشتيباني در زمان قطع برق
  • به كارگيري سيستم هاي ايمني متعدد جهت حفظ حالت ايمن آسانسور

علل وجود لرزش در آسانسور درايو دار

يكي از مهم ترين فاكتورهاي كيفيتي در آسانسور درايو دار، كيفيت حركت آسانسور و كابين آن است. با توجه به اينكه در آسانسور درايو دار ، كابين توسط نيروي محركه موتور آسانسور، فلكه هاي آسانسور و سيم بكسل آسانسور جابه جا مي شود، مشكل در هركدام از اين قطعات امكان دارد باعث لرزش و تكانه در حركت كابين آسانسور شود.

علاوه بر اين خود نوع و سيستم موتور آسانسور انتخابي هم تاثير بسياري در حركت بدون لرزش يا لرزش دار كابين آسانسور خواهد داشت. از اين رو در اكثر آسانسورها از درايو براي كنترل و ارتقاي كيفيت حركت آسانسور استفاده مي شود. انتخاب درايو براي آسانسور درايو دار بايد متناسب با سيستم آسانسور و حتي نوع و برند موتور آسانسور باشد. در اين مقاله شركت آسانسور مانا قصد دارد نگاهي به علل لرزش آسانسور درايو دار انداخته و پيشنهاداتي را براي برطرف كردن آن ارائه دهد. پس با آسانسور مانا   https://asansormana.com/ همراه باشيد.

از درايوهاي كنترل سرعت براي كاهش مصرف انرژي و افزايش كيفيت حركت كابين آسانسور استفاده مي شود. لرزش هايي كه در سيستم آسانسور درايو دار رخ مي دهد امكان دارد مربوط به بخش الكتريكي و الكترونيكي آن باشد. يعني بخش كنترل حركت توسط درايو و خطوط انتقال اين فرامين كه در ادامه در مورد آن به طور كامل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

لرزش آسانسور هنگام افزايش سرعت

  • از عمده ترين علل ايجاد لرزش در محور z هنگام شروع حركت آسانسور درايو دار، مي توان موارد زير را برشمرد:
  • انتخاب اشتباه درايو براي سيستم آسانسور گيرلس
  • ضعيف بودن درايو مطابق با توان موتور آسانسور
  • شيلدينگ اشتباه براي خطوط انتقال قدرت در آسانسور درايو دار
  • شيلدينگ ناصحيح براي خط هاي انكدر سيستم
  • مشكل در انكدر يا قطعات مربوط به آن همچون كوپلينگ انكدر
  • رعايت نكردن صحيح شيلدينگ براي مقاومت ترمز هاي سيستم آسانسور
  • عدم تنظيم درايور در تابلو فرمان آسانسور
  • عدم شناسايي موتور توسط درايو

لرزش آسانسور در سرعت ثابت حركتي

آسانسور پس از شروع حركت و در چند ثانيه ابتدايي به سرعت ثابت خود خواهيد رسيد. سپس تا رسيدن به سطح توقف و طبقه مورد نظر با همين سرعت به راه خود ادامه خواهد داد. عواملي كه در سرعت ثابت باعث ايجاد لرزش در محورآسانسور درايو دار مي شود عبارتند از:

  • رعايت نكردن شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم شناخت موتور آسانسور توسط درايو
  • شيندلينگ نامناسب براي خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و عدم تنظيم آن
  • مشكل و خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • مشكل در فركانس موتورهاي فركانس بالا
  • لرزش آسانسور درايو دار هنگام توقف

 كاهش سرعت و توقف كابين در آسانسورهاي درايو دار

  • شيلدينگ نامناسب در خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و شيلدينگ آن
  • خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم رعايت شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • مشكل در فركانس كاري موتور آسانسور
  • عدم شناخت موتور و تنظيمات آن توسط درايو
  • لرزش آسانسور در سرعت همسطح سازي آسانسور

رفع لرزش  آسانسور درايو دار

  • انتخاب صحيح درايو متناسب با نوع موتور و سيستم آسانسور
  • خريد موتور آسانسور با كيفيت از برندها و فروشگاه قطعات آسانسور معتبر
  • تهيه درايو آسانسور از بهترين برندهاي آسانسور ايران و دنيا
  • به كارگيري كابل بهم تابيده شيلددار و اتصال به زمين كردن آن
  • استفاده از خرطومي  هاي فلزي براي خطوط انتقال قدرت
  • استفاده از كابل شيلدار براي خطوط انتقال قدرت و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كابل شيلددار براي خطوط ترمز آسانسور و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كوپلينگ استاندارد و مناسب براي انكدر آسانسور
  • تنظيم دقيق و كامل درايو آسانسور توسط مهندسان آسانسور مانا   https://asansormana.com/

 

 

 

۲۲ بازديد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

۲۳ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ارس جديدترين و يكي از آخرين مدل كليد پريز هاي توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي مدل ارس با طراحي بي نظير و جديد در سال 2021 به بازار عرضه گرديد.

در ساخت كليد پريز مدل اَرس از مكانيزم جديد برليان كه به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند استفاده شده است. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود .

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اَرس با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ارس همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ارس در رنگ و شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%.jpg

كليد و پريز مدل ارس داراي طرح هاي متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ارس به شرح زير ميباشد :

ارس سفيد:

كليد و پريز ارس سفيد با طراحي مدرن، سادگي و محيط شيك و خاصي را براي شما به ارمغان مي‌آورد كه البته بايد توجه داشت در كنار اين زيبايي داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز ارس سفيد به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشدكليد پريز مدل ارس سفيد داراي قيمت بسيار مناسب و ارزان قيمت ميباشد.

ارس طرح متال :

جنس قاب رويه مدل ارس طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگارس مشكي طلايي و ارس طرح متال سيلور براق توليد ميگردد.

بي شك اين مدل از لاكچري ترين مدل كليد پريز هاي توليد شده تا به امروز ميباشدارس مشكي طلايي رو هم مي‌توان در دسته كليد وپريز كلاسيك قرار داد و هم در دسته كليد پريز هاي لوكس و مدرن.

توجه داشته باشيد در اين مدل كليد و پريز ها مي‌توان از مكانيزم هاي اَهرمي نيز استفاده كرد كه زيبايي دو چنداني به اين محصول خواهد داد و با اينكه اين مدل به تازگي به مرحله توليد رسيده است ولي جاي خودش را در ميان مشكل پسندان باز كرده است.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ارس با ظاهري زيبا و جذاب مي تواند گزينه بسيار مناسبي جهت ساختمان هاي لوكس و مدرن امروزي باشد. با استفاده از اين مدل كليد پريز اعتبار و زيبايي خاصي به محيط خود افزوده خواهيد كرد.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ارس سفيد و ارس مشكي طلايي و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام دهيد.

 

 

۴۷ بازديد

چگونه مي توانيم لباس طراحي كنيم؟

طراحي لباس جديد در حال تبديل شدن به يكي از هيجان انگيزترين مشاغل است و مدام در حال پيشرفت است. همچنين به كار و فعاليت زيادي نياز دارد و مي تواند بسيار رقابتي باشد. اگر بتوانيد يك طراح مد موفق باشيد ، راه درازي در پيش داريد. اما چند مرحله ساده وجود دارد كه مي توانيد براي شروع روند طراحي لباس خود انجام دهيد ، چه براي امرار معاش انجام دهيد يا نه.

در دنياي مد ، طرح هاي جديد را مي توان قبل از اينكه در واقع طراحي و دوخته شوند ، در قالب طرح ارائه كرد. اين بدان معناست كه ابتدا طرحي از طرح كشيده مي شود و سپس طرح لباس روي آن ايجاد مي شود. نكته اين نيست كه واقعاً چهره اي واقع گرايانه ترسيم كنيد ، بايد طرحي داشته باشيد كه روي آن تصاوير روي لباس ، دامن ، بلوز ، اكسسوري و ... به تصوير كشيده شده و خلاقيت شما را نشان دهد. افزودن رنگ ها و تغييراتي مانند موج ها ، درزها و دكمه ها به ايده هاي شما كمك مي كند.

شرايط لازم براي يادگيري طراحي لباس

https://www.mostaghelonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-10/77443-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%B2

 با آموزش طراحي لباس آشنا شويد. نيازي نيست كه يك تصويرگر و طراح حرفه اي باشيد. بسياري از طراحان هنگام طراحي از يك سبك ساده استفاده مي كنند. با اين حال ، شما بايد ايده هاي ذهني خود را تجسم كنيد. براي اين كار ، كلاس نقاشي را بگذرانيد ، چند كتاب در زمينه طراحي لباس بخوانيد و فقط تمرين كنيد. مهمترين قسمت يادگيري هر مهارت جديد انجام دادن آن به صورت زياد و مداوم است. هر روز 30 دقيقه به تمرين طراحي اختصاص دهيد.

با خياطي آشنا شويد. اگر نمي خواهيد درباره شخصي كه در واقع طرح هاي شما را مي دوزد بخوانيد ، بايد در مورد خياطي بدانيد. بنابراين در كلاس هاي خياطي شركت كنيد. اگر قصد داريد لباس هاي خود را بدوزيد ، بايد الگو سازي را مطالعه كنيد. شما بايد بدانيد كه چگونه يك لباس به صورت فيزيكي مونتاژ مي شود. دوخت را با چند الگو و طرح ساده شروع كنيد.

با طرح آشنا شويد. اگر مي خواهيد طرح هاي جديدي ايجاد كنيد ، بايد درباره طراحي بدانيد. ياد بگيريد كه مانند يك طراح فكر كنيد. از مطالعه طراحي مد خودداري كنيد. اصول نظريه طراحي در همه رشته ها كاربرد دارد. شايد خواندن چيزي در زمينه تايپوگرافي متعلق به شما باشد. چقدر مي توانم در زمينه طراحي مد به شما آموزش دهم؟

آموزش طراحي لباس  با دنياي مد آشنا شويد. اگر مي خواهيد لباس طراحي كنيد ، ممكن است بخواهيد هر آنچه را كه بايد در مورد دنياي مد بدانيد بياموزيد. ممكن است خود را فردي بسيار شيك بدانيد ، اما دانستن اينكه چگونه خوب لباس بپوشيد تنها نوك كوه يخ است. اگر در حال حاضر در مد داغ فعلي هستيد ، ممكن است تا زماني كه طراحي شما كامل نشود از مد افتاده باشد. طراحان مد حرفه اي دائماً در مورد آنچه مي خواهند در هر مد آينده باشند فكر مي كنند. ويدئوهاي مد را تماشا كنيد يا تصاويري از نمايش هاي مشهور مد را آنلاين تماشا كنيد ، يا ببينيد آيا يكي از آنها در نزديكي محل زندگي شما اتفاق افتاده است. طراحان حرفه اي مجموعه هاي فصلي خود را ماه ها پيش طراحي كرده اند ، بنابراين اين نمايش ها مي تواند به شما اين ايده را بدهد كه چه نوع روندهايي در آينده وارد دنياي مد مي شوند. تاريخ و فيلم الهام بخش بزرگي هستند. در واقع ، تاريخ يك پاسخ عالي براي نحوه و دليل پوشيدن لباس است.

با فناوري و نرم افزار آشنا شويد. در حال حاضر ابزارهاي بيشتري براي طراحان نسبت به قبل دارد. شما بايد علاوه بر دانستن نحوه كار با طرح و چرخ خياطي ، با نرم افزارهايي مانند Adobe Photoshop و Illustrator نيز آشنا باشيد.

دوره طراحي لباس چه چيزي نياز داريد؟ چه چيزي شما را هيجان زده مي كند؟ ممكن است يك پارچه خاص باشد ، يك اثر هنري تصويري كه ديده ايد ، چيزي كه مي توانيد در يك فروشگاه پيدا كنيد ، لباسي كه در خيابان ديديد ، يك الگوي رنگ خاص و غيره. به طور كلي ، مناسب راهي براي الهام بخشيدن به وجود ندارد. مهم اين است كه چيزي را بيابيد كه شما را هيجان زده كند.

مشتري خود را در نظر بگيريد. به نظر شما چه كسي طرح هاي شما را دوست دارد و آن را خريداري كرده است؟ اين نوع افراد در لباس به چه چيزي نياز دارند؟ هنگام طراحي لباس براي خود ، چيزهايي طراحي كنيد كه دوست داريد آنها را داشته باشيد يا بپوشيد.

تركيب سبك ها و روندهاي موجود مي تواند براي ايجاد ظاهري جديد جالب باشد. براي مقاله اي كه از دهه 1990 با دهه 1930 تركيب شده است؟ چگونه مي توان عناصر لباس مردانه را در لباس زنانه جاي داد؟

دوره طراحي لباس  از منطقه آموزشي خود خارج شويد و با هنر ، عكاسي ، تاريخ و نمادهاي دنياي مد آشنا شويد. همه اينها مي تواند به شما در يافتن يك ايده جديد هيجان انگيز كمك كند.

به پارچه ها توجه كنيد. آيا ماده الاستيك يا چيزي با مقدار بيشتر مي بينم؟ آيا طراحي شما روان است يا سخت و معماري؟ آيا پارچه بايد صاف باشد يا بافت؟ اگر الهام اوليه شما پارچه شگفت انگيزي بود كه ساخته ايد ، آيا قبلا آن را پوشيده ايد؟ در غير اين صورت ، به اين فكر كنيد كه طراحي شما به چه نوع متريالي نياز دارد.

همچنين تزئيناتي مانند دكمه ، توري ، مهره يا نخ گلدوزي را در نظر بگيريد. اين موارد مي تواند بر انتخاب پارچه شما تأثير بگذارد.

دوره طراحي لباس  رنگ و طرح را در نظر بگيريد. درصد تأثير طراحي شما براي استفاده از رنگ و طرح شما. درباره هدف نهايي خود در مورد لباس و نحوه تصور شخصي كه آن را مي پوشد فكر كنيد. مشتري خود را در نظر بگيريد و اينكه آيا ممكن است بخواهد آن را بپوشد يا خير. بيشتر از همه ، مي توانيد با آنچه فكر مي كنيد خوب است پيش برويد. در اينجا هيچ قانون سخت و سريع وجود ندارد. شما يك طراح هستيد و بايد بيش از هر چيز با اين موضوع صادق باشيد

 

۲۱ بازديد

درب فرفورژه باغ (ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودي) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودي)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودي) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم  بدانيد

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و متروك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه مي دهند كه راهي به داخل خانه ي شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده و با آرامش در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي بيروني اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع زيبايي و كيفيت آن دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آرگوني  , آلومنيومي و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور بد فرم ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم نيز بررسي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

۲۴ بازديد

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

به طور كلي قطع و وصل شدن تصوير در دو حالت ديده مي شود: يا اينكه تصوير به طور كلي قطع شده و مجددا بعد از چند ثانيه وصل مي شود و يا اينكه بخشي از تصوير به شدت تيره شده و تصوير آن قابل ديدن نيست. اين موضوع امكان دارد به علت مشكل قطعاتي مثل بك لايت، مين برد، پاور و يا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما همواره با اين اشكالي روبرو شده است بايد براي حل اشكال سريعتر دست به كار شده و اشكال را حل كنيد. براي اين كار مي توانيد از متخصصين نمايندگي سرويس تي وي كمك بخواهيد. اين نمايندگي يكي از بهترين و مجهزترين نمايندگي تلويزيون در تهران است كه همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعين ارائه مي كند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلويزيون آشنا مي شويد.

علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

اشكالات مختلفي در سخت افزار تلويزيون امكان دارد باعث قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون شود. براي حل اين اشكال بايد قبل از هر چيز علل ايجاد اين اشكال -با بررسي دقيق- شناسايي شود. در ادامه مهمترين عللي كه امكان دارد باعث ايجاد اين اشكالي در تلويزيون شوند را بررسي مي كنيم. دقت كنيد كه تشخيص دليل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصين خبره انجام مي شود. در اين رابطه آن ها با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند، تلويزيون را بررسي مي كنند. آن ها بعد از بررسي امكان دارد به يكي از علل زير برسند:

مشكل بك لايت تلويزيون

مشكل لامپ هاي تصوير، يكي از رايج ترين علل قطع شدن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، وقتي كه يك يا چند لامپ خراب شود و از كار بيفتد به تدريج تعداد لامپ هاي خراب بيشتر شده و با سوختن كامل سري لامپ، تصوير تلويزيون كاملا قطع مي شود. اين امر در تلويزيون هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت تر است. وقتي كه يك سري از لامپ ها خراب شود، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سري خراب براي يك لحظه روشن شده و مجددا خاموش مي شود. اگر اشكال تصوير از بك لايت باشد در اين صورت با تعويض آن اشكال برطرف خواهد شد. مي توانيد براي تعويض قطعات با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل مين برد تلويزيون

مين برد يكي از قطعاتي است كه با تصوير تلويزيون و قطعاتي كه باعث نمايش تصوير مي شوند ارتباط تنگاتنگي دارد. اختلال در اين قطعه، تأثير نامطلوبي بر تصوير دارد و امكان دارد يكي از علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون باشد. در شرايطي كه مين برد مشكل داشته باشد حتي امكان دارد تلويزيون به صورت خودكار خاموش و روشن شود. براي تعمير تلويزيون سامسونگ و سوني، ال جي و ... مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل در پنل تلويزيون

ضعيف شدن پنل و يا قطع اتصالات آن هم مي تواند يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار بر قطع شدن تصوير باشد. اگرچه اين موضوع امكان دارد به ندرت اتفاق بيفتد اما كار كردن بيش از حد تلويزيون، ضربه خوردن و ريختن مايعات روي تلويزيون مي تواند باعث اختلال در عملكرد پنل شود. تشخيص مشكل پنل تنها توسط متخصصين صورت مي گيرد. در صورت نياز به خدمات تخصصي مرتبط با اين بخش از تلويزيون مي توانيد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سامسونگ يا سوني و ال جي تماس بگيريد.

مشكل برد پاور

يكي از بخش هايي كه در تلويزيون نقش مهمي ايفا مي كند برد پاور است. اين قطعه با تقسيم جريان الكتريكي بين قطعات مختلف، انرژي مورد نياز را براي فعاليت آن ها تأمين مي كند. چنانچه اين قطعه خراب شده و يا اينكه ضعيف شده باشد، يكي از بخش هايي كه تحت تأثير قرار مي گيرد، مربوط به تصوير است. در شرايط مشكل برد پاور معمولا يا تصوير به طور كلي قطع شده و يا اينكه به شدت تيره مي شود.

حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

براي حل اين اشكال اول بايد علت ايجاد آن مشخص شود. بعد از اين موضوع مي توان اقدام به حل قطع شدن تصوير در تلويزيون كرد. پس اگر ريشه اشكال برگرفته از مشكل بك لايت، مين برد، برد پاور و يا پنل باشد در اين صورت با تعمير يا تعويض اين قطعات، اشكال برطرف مي شود. حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها بعد از بررسي تلويزيون و بررسي آن توسط تعميركار هاي تعمير تلويزيون صورت مي گيرد. البته دقت كنيد هريك از قطعاتي كه مشكل داشته باشند امكان دارد آسيب آن ها در حدي باشد كه امكان تعمير نداشته باشند. در اين صورت راه حل اشكال تنها با تعويض قطعات عملي مي شود.

براي تعمير تلويزيون در منزل با ما تماس بگيريد

اگر در طول روزهاي اخير شاهد ايجاد اشكال در عملكرد تلويزيون خود بوده ايد اما به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه را نداريد مي توانيد از خدمات سرويس در محل تلويزيون كمك بگيريد. مزيت اين سرويس عدم نياز به جابجايي تلويزيون، كاهش هزينه هاي مشتري و صرفه جويي در زمان است. همينطور از اين طريق شما مي توانيد بر همه فرآيندهاي تعمير نظاره گر باشيد. براي استفاده از اين سرويس بايد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستي مبني بر نياز به حضور كارشناس تلويزيون در محل سرويس تي وي https://servictv.ir را ثبت كنيد.