سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
۱۳ بازديد
۰ ۰

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

علائم و باید و نبایدهای هفته ۳۸ بارداری
۶ بازديد
۰ ۰

 موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل

 

 

شاید تا بحال اسم موسسه نوتروفیل https://notruphil.com/  به گوشتان خورده باشد ، موسسه ای که با هدف ارتقای فعالیت های مشاوره ای  در کشور از ۱۸ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با تلاش پیوسته روز به روز بزرگتر شد و مشاورین کاربلد بیشتری را به جمع خود اضافه کرد تا به اینجایی که هم اکنون هست رسید .

 

نوتروفیل همراه شما در مسیر پر از چالش کنکور و امتحانات خواهد بود و به راحتی میتوانید تمامی برنامه ریزی ها ، رفع اشکالات مشاوره ای ، پاسخ دهی به سوالات مختلف و ... را به مشاورین موسسه نوتروفیل بسپارید و خود تنها بر روی درس خواندن تمرکز کنید و خیالتان راحت باشد که یک مشاور مجرب هر روز به عملکرد شما نظارت دارد.

 

اگر موفقیت درکنکور را قهرمانی در رقابت های المپیک و دانش آموزان یا فارغ التحصیلانی که قصد کنکور دادن دارند را ورزشکاران شرکت کننده در المپیک فرض کنیم ، مشاور قطعا در این چرخه نقش یک مربی ورزشکار را خواهد داشت و همانطور که موفقیت در المپیک برای یک ورزشکار بدون داشتن مربی غیر عادی و البته بسیار دشوار به نظر می رسد ، موفقیت در کنکور نیز بدون همراه داشتن یک مشاور مسئولیت پذیر امری به شدت سخت است .

 

 

نوتروفیل همراه هر شب تو !

 

قطعا وجود یک مشاور دلسوز اما در مواقع مورد نیاز جدی که به شدت به عملکرد دانش آموز در هر شب نظارت کند و به قول معروف بتواند مو را از ماست بیرون بکشد ، هر دانش آموزی را در طول روز وادار می‌کند تا بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد .

اگر مشکلی در نحوه مطالعه دروس مختلف داشته آن را با مشاور در میان بگذارد یا اگر در آن روز عملکردی بالاتر یا پایین تر از سطح انتظار داشته به تبع آن مشاور برای او پاداش یا تنبیه در نظر بگیرد !

 

 

تماس های تلفنی رو جدی بگیر !

 

مسلما چت کردن‌ هرگز نمی‌تواند آن ارتباطی را که تماس تلفنی بین ۲ نفر برقرار می‌کند را تکرار کند ! به همین خاطر تماس های تلفنی منظم هفتگی مشاورین نوتروفیل فرصتی ایده آل برای مطرح کردن سوالات مشاوره ای خود می باشد همچنین در تماس های تلفنی مشاور مسیر کنکور و برنامه های آینده ای که برای شما دارد را با شما در میان خواهد گذاشت .

 

 

کارگاه های مشاوره ای _ انگیزشی

 

با انتخاب طرح های نوتروجت یا هر کدوم از طرح های نوتروفلای میتوانید هر هفته در کارگاه های مشاوره ای انگیزشی که به بسیاری از سوالات شما جواب می‌دهد و انگیزه شما را برای یک هفته تامین می‌کند شرکت کنید .

 

 

معرفی طرح های تیم نوتروفیل :

 

نوتروجامپ

برنامه دهی هفتگی ، چک شبانه گزارش کار، پاسخ به سوالات مشاوره ای ، یک تماس هفتگی ، شرکت در آزمونک های آنلاین ، حضور در پنل رقابتی

 

نوتروفلای

 

اگر دوست دارید علاوه بر آپشن های طرح نوتروجامپ یک تماس هفتگی بیشتر یا حضور در آزمون های پایان هفته که کاملا برای شما شخصی سازی شده است به علاوه حضور در کارگاه های تیم را تجربه کنید این طرح برای شما مناسب تر است .

 

نوتروجت

 

اگر کسی دوست داشته باشد که تمام آپشن های طرح های قبلی را همزمان با هم داشته باشد این گزینه بهترین است . یعنی داشتن همزمان ۲ تماس تلفنی هفتگی، حضور در آزمون ها و البته کارگاه های مشاوره ای علاوه بر تمامی آپشن های طرح نوتروجامپ

 

منبع : نوتروفیل   https://notruphil.com/

 

۷ بازديد
۰ ۰

قاتل بلغم چیست؟

 

 

 

در طب سنتی، بلغم یکی از چهار مزاج اصلی بدن انسان است که از ترکیب دو عنصر سردی و تری تشکیل شده است. بلغم در بدن نقش‌های مهمی ایفا می‌کند، از جمله تنظیم دمای بدن، هضم غذا و جذب مواد مغذی. با این حال، اگر بلغم در بدن بیش از حد تجمع پیدا کند، می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مانند چاقی، افسردگی، سردرد و مشکلات گوارشی شود.

 

در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که قاتل بلغم چیست؟ و چگونه می‌توان با استفاده از روش‌های طبیعی، بلغم اضافی بدن را دفع کرد.

 

 اول: رژیم غذایی

 

یکی از بهترین راه‌های کاهش بلغم، اصلاح رژیم غذایی است. مواد غذایی بلغم‌زا شامل انواع لبنیات، گوشت گاو، عدس، قارچ، سیب‌زمینی، گوشت سفید، میوه‌های ترش و نرسیده، جو، لیمو شیرین، خیار، نارنگی، کیوی، نسکافه، قهوه و چای، کره گیاهی، روغن نباتی، برنج، نوشابه، سوسیس و کالباس و... هستند. افرادی که مزاج بلغمی دارند، باید از مصرف این مواد غذایی اجتناب کنند یا در صورت مصرف، آن‌ها را با مصلحات بلغم‌زدا مانند عسل، دارچین، زنجبیل، زیره، زعفران و... مصرف کنند.

 

مواد غذایی مناسب برای افراد بلغمی شامل گوشت شتر، گوسفند، کبوتر، سار و گنجشک، ادویه‌جات گرم مانند هل، دارچین، زنجبیل، زیره، زعفران، زنیان، سیر، موسیر و خردل، سبزیجات مانند کرفس، نعناع، ریحان، جعفری، ترخون و مرزه، انواع کلم، مارچوبه و... هستند.

 

 دوم: فعالیت بدنی

 

فعالیت بدنی منظم یکی دیگر از راه‌های موثر برای کاهش بلغم است. ورزش باعث افزایش گردش خون و گرم شدن بدن می‌شود و به دفع بلغم اضافی کمک می‌کند. افراد بلغمی باید حداقل 30 دقیقه در روز ورزش متوسط ​​انجام دهند.

 

 سوم: داروهای گیاهی

 

داروهای گیاهی نیز می‌توانند در کاهش بلغم موثر باشند. برخی از گیاهان دارویی که خاصیت بلغم‌زدا دارند، عبارتند از:

 

 زنجبیل: زنجبیل یک ادویه گرم و خشک است که خاصیت ضدالتهابی و ضدنفخ دارد. زنجبیل به دفع بلغم از دستگاه گوارش کمک می‌کند.

 دارچین: دارچین یک ادویه گرم و خشک است که خاصیت ضدالتهابی، ضدباکتری و ضدقارچ دارد. دارچین به دفع بلغم از بدن کمک می‌کند.

 زیره: زیره یک ادویه گرم و خشک است که خاصیت ضدنفخ، ضداسپاسم و ضدالتهاب دارد. زیره به دفع بلغم از دستگاه گوارش کمک می‌کند.

 زعفران: زعفران یک ادویه گرم و خشک است که خاصیت ضدافسردگی، ضداضطراب و ضدالتهاب دارد. زعفران به دفع بلغم از بدن کمک می‌کند.

 

 چهارم: ماساژ

 

ماساژ نیز می‌تواند به کاهش بلغم کمک کند. ماساژ با روغن‌های گرم و خشک مانند روغن زنجبیل، روغن دارچین و روغن زیره باعث افزایش گردش خون و گرم شدن بدن می‌شود و به دفع بلغم اضافی کمک می‌کند.

 

نتیجه‌گیری

 

غلبه بلغم می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی در سلامتی شود. اصلاح رژیم غذایی، فعالیت بدنی منظم، مصرف داروهای گیاهی و ماساژ با روغن‌های گرم و خشک، از جمله روش‌های طبیعی برای کاهش بلغم هستند.

 

در صورت داشتن علائم غلبه بلغم، مانند چاقی، افسردگی، سردرد و مشکلات گوارشی، بهتر است با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید تا بهترین روش درمانی برای شما تجویز شود.

 

https://www.pinterest.com/pin-creation-tool/

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/604380/

https://www.acityexplored.com/activity/p/479737/

https://sociallawy.com/story5856074/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/371895/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/759545/

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=522268

https://gigglyu.com/activity/p/1169703/

https://www.thegclan.com/activity/p/25477/

https://checkpointforarts.com/activity/p/892970/

http://troop1914.org/ha/activity/p/1280574/

http://getabookmark.com/activity/p/38334/

http://sqworl.com/88fgiu

http://budtrader.com/arcade/activity/p/4746997/

https://pimrec.pnu.edu.ua/activity/p/112541/

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-attari-pardisan-ir-product-eucalyptus-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%AA%D9%88%D8%B3-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%A7%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%AA%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D9%85%D8%B6%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A8%D8%B1

https://cascade.org/node/6584?page=13#comment-119821

۹ بازديد
۰ ۰

تولید کننده درب لیزری ( برش لیزری سی ان سی )

 

ساخت درب لیزری ( برش لیزری CNC ) هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب لیزری ( برش لیزری و آهنی ) از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب لیزری ( برش لیزری و آهنی ) فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

درب لاکچری ویلایی و پارکینگ

 

طریقه ی ساخت کاتالوگ درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های دیگر در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب آهنی

 

همانطور که میدانید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب آهنی فرفورژه ویلایی معروف است.

این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد.

اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهن را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

قیمت درب ورودی پارکینگ و ویلایی آهنی

 

درب حیاط ساده و شیک و انواع درب فلزی از جمله درب ویلایی سلطنتی و ساخت انواع درب فرفورژه طرح دار با قیمت مناسب اولین چیزی است که هنگام ورود به جایی با آن برخورد خواهید کرد. بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. و امروزه توجه ویژه ای به آن می شود. مشتریان بسیار زیادی برای خرید درب حیاط با مدل ها و طرح های بی نظیر و هنرمندانه به جهت زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ویلایی یا باغ و ویلای شخصی خویش توجه می کند تا ارزش آن را دوچندان کنند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین